1e Geslaagde klantarena bij Empatec
Geplaatst op 11 september 2014
Dinsdagmiddag 9 september jl. is er voor de eerste keer een interactieve klantarena georganiseerd bij Empatec Sneek. Dankzij de inbreng en de bijdrage van de relaties een zeer geslaagde bijeenkomst.
Bij een klantarena staat de klant in het middelpunt van de belangstelling: ook wel de binnenring genoemd. De buitenring werd bemenst door een groep van Empatec medewerkers. In de 1e ronde ging de gespreksleider een gesprek aan met twaalf bestaande relaties over de vooraf gekozen thema’s die centraal staan. In de 2e ronde kwam de buitenring aan bod die vragen stelde n.a.v. in de 1e ronde besproken onderwerpen. Na afloop de reacties van een aantal relaties:
- ‘In een open en constructieve setting met elkaar in gesprek over de huidige en toekomstige manier van dienstverlening van Empatec en de zaken die wij als klanten gezamenlijk belangrijk vinden’.
- ‘Leerzaam, informatief en vooral persoonlijke binding’.
- ‘Een echte arena, waarin positieve kritiek geuit kon worden met als doelstelling de samenwerking tussen Empatec en de commerciële bedrijven naar de toekomst goed te kunnen optimaliseren!’
- Heel goed dat Empatec zich kwetsbaar op durft te stellen richting haar klanten en letterlijk de klant hierin centraal stelt. We hebben vertrouwen in de toekomst’
- ‘Ik vond de klantarena erg interessant, constructief en leerzaam en denk dat deze resultaten gaat opleveren voor Empatec en zijn klanten.’
Foto: binnenring met de relaties
Foto: binnen- en buitenring: relaties en de Empatec groep
Wilt u ook werk aan Empatec uitbesteden?
Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.